Rugaciunea de seara

Dumnezeule cel vesnic si imparate a toata faptura, Cel ce m-ai invrednicit a ajunge in acest ceas, iarta-mi pacatele ce am facut in aceasta zi, cu lucrul, cu cuvantul si cu gandul si curateste, Doamne, smeritul meu suflet de toata intinaciunea trupulul si asufletului. Si-mi da, Doamne, in aceasta noapte, a trece somnul in pace, ca sculandu-ma din ticaIosul men asternut bine sa plac preasfantului Tau nume in toate zilele vietii mele si sa biruiesc pe vrajmasii cei ce se lupta cu mine, pe cei trupesti, si pe cei fara detrup. Si ma izbaveste, Doamne, de gandurile cele desarte, care ma intineaza si de poftele cele rele. Ca a Ta este imparatia, puterea si slava, a Tatalui si a Fiului si a Sfantului Duh, acum si pururea si in vecii vecilor. Amin!
Doamne, Dumnezeul nostru, orice am gresit in aceasta zi cu cuvantul, cu lucrul si cu gandul, ca un bun si iubitor de oameni, iarta-mi. Somn cu pace daruieste-mi. Pe ingerul Tau cel aparator trimite sa ma acopere si sa ma pazeasca de tot raul. Ca Tu esti pazitorul sufletelor si al trupurilor noastre si Tie slava inaltam, Tatalui si Fului si Sfantului Duh, acum si pururea si in vecii vecilor. Amin!